sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Andy


Aurinkoisen sunnuntain kunniaksi saa Provinssin aluesomistus tänään esittelyvuoron. Festivaalin somistusvastaava Anne-Maria "Andy" Hirvonen, anna palaa!


Nimi, syntymäaika ja horoskooppi?
Hirvonen Anne-Maria, DJ-nimet ntiHirvonen ja DJ Sose. 1982 ja leijona.

Toimenkuva ja päävastuut Provinssin osalta?
Olen aluesomistusvastaava. Päävastuut? Kivuuksien tuottamista Provinssirockin festivaalialueelle, aina pienestä piiperryksestä isompiin aatteellisiin linjoihin. Hyvin käytännöllisellä linjalla olen. Kansalle istuimia ja helpotusta hillumiseen! Yritän myös ujuttaa alueelle jotain pientä ja yllättävää, joka toivottavasti tuo asiakkaalle löytämisen ja törmäämisen iloa. Tärkein aluesomistajahan on meidän lokaatio, Törnävänsaari, joka on ihana. Minä olen vain assistentti. Hei, mullahan on tosi kiva homma!

Paras Provinssimuisto?
Hoh! Niitä on niin paljon! Teiniaikojen kutkuttavat Provinssit ja myöhempien aikojen konkarikoluamiset. Ehkä Röyhkä ja Rättö ja Lehtisalon keikalla auringon lämmittäessä omaa selkääni edessäni seisovan paidattoman pojan olkapäälle laskeutunut sudenkorento.

Paras Provinssikeikka / -keikat?
Edellämainittu Röyhkä ja Rättö ja Lehtisalo. Oli saatana kova. Aavikko vuonna 1998? Täysin tuntematon oli mulle orkesteri silloin ja jestas pisti puntit heilumaan! Ja kiinnostumaan uudesta suomalaisesta ug-musasta. Ultra Bran keikat. Manic Street Preachers päälavalla sunnuntaina 2001, silloin oli koko kentällä hieno fiilis! Mä olen tällainen nostalgikko, sori. Joose Keskitalo pari vuotta sitte, uh. Niin monta bändiä olen löytänyt Provinssista! Kaikki sellaiset uudet "löydöt" ovat olleet parhaita keikkoja. Kiitos niistä!

Parasta Provinssissa 2013?
En tiiä viä! Varmasti kaikki normijutut: musiikki, ihmiset, Törnävä. Blur, oi Blur. Aion etsiä mun kittanan vintage-verkkatakin, pistää sen niskaan ja sit, Damon, pidetään kivaa.

Mitä muuta haluaisin kertoa itsestäni?
Suoli toimii, viina nousee päähän. Kaikki hyvin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti